Tein meikkipussin tai penaalin, saa nähä kumpana käytän. Meikkipussi on jo ja penaalin tarttisin x) Hankala arvata... =)



maanantai, 21. elokuu 2006
Tein meikkipussin tai penaalin, saa nähä kumpana käytän. Meikkipussi on jo ja penaalin tarttisin x) Hankala arvata... =)



| Popin blogi Heart-Breaker Adam |
| Eetu | cockeri |
| Saarloos wolfhond | |
| bordercollie ja kani | |
| sekarotuinen | |
| saksanpaimenkoira |
| |
| |
Ihania käsitöitä | Mun kaveri & hänen kani |
www
musat
ruoka
telkka
Saran ja Beni-koiran yhteisblogi
Kijr
Lis tblogi suosikkeihisi
Opiskelutauko
Kommentit