Tänään heräsin. Ja tuo Mallu minua yritti viedä ulos. Minä olin kipeä - Laitoin jarrut päälle - Joten ei minua ulos saatu vietyä (kjeh kjeh). Mutta oksensin sitten vähän myöhemmin =(

No lenkille ei huvittanut koko päivänä lähteä, mutta tuo Sara veti minut ulos sitten iltapäivällä. Tai no kyllä minäkin jo hieman halusin lähteä silloin ulkona käymään. Sitten me käveltiinkin tosi hiljalleen niin miehän kävelin ihan mielelläni, välillä meinasin laittaa jarrut päälle mutta pitemmänkin lenkin olisin jaksanut.

89052.jpg
Haha, ja taas joku nainen meni ohi ja kehui että MINÄ olen komea =) Ja toinen meni pyörällä ohi ja katsoi minua ja hymyili, onneksi ei törmännyt mihinkään. Että sinänsä ihan kiva lenkki.

89053.jpg
Mutta nuo portaat olivat tänään taas ikävät. En olisi millään halunnut ylös kömpiä, enkä sen puoleen alaskaan. Iltalenkki käytiin vasta kymmenen jälkeen, hui kun oli pimeää. Silloin sain sylissä kyydin alas, mutta ylös oli itse kiivettävä *murrr*

Hau! Beni